Mantenimentu regulare di robot Yaskawa

Cum'è una vittura, a mità di un annu o 5.000 chilomitri ci vole à esse mantinutu, Yaskawa robot dinù deve esse mantinutu, u tempu di putenza è u tempu di travagliu à un certu tempu, dinù bisognu di mantene.

A machina sana, e parti sò a necessità di ispezione regulare.

30

U funziunamentu di mantenimentu currettu pò micca solu allargà a vita di i dispositi meccanichi, in a prevenzione di fallimentu, per assicurà a sicurità hè ancu indispensabile.

A tabella seguente mostra l'ispezione puntuale di un certu tipu di robot Yaskawa.

31

U mantenimentu è a revisione deve esse realizatu da i prufessiunali designati.Altrimenti, pò causà scossa elettrica è accidenti di ferite di u persunale.Per piacè cuntattateci per u disassemblamentu è a riparazione di l'equipaggiu.Per piacè ùn disassemble u mutore o alzà a serratura.Altrimenti, hè impussibile di predichendu a direzzione di rotazione di u bracciu robot, chì pò purtà à ferite è altri accidenti.Durante l'operazione di mantenimentu è revisione, assicuratevi di installà a batteria prima di scollegare l'encoder.Altrimenti, i dati di u locu d'origine seranu persi.

Punti speciali da nutà:

• Se u tappu ùn hè micca sguassatu durante u rifornimentu di carburante, u grassu pò penetrà in u mutore, risultatu in fallimentu di u mutore.Allora assicuratevi di caccià u stopper.

• Ùn stallà connectors, tubi è altri dispusitivi à u outlet oliu.Altrimenti, u sigillu d'oliu pò esse dannatu è causanu difetti.

Ùn operate micca da persone non prufessiunali, altrimenti pò causà cunsequenze improprie è danni meccanichi.

33


Tempu di Postu: Nov-09-2022

Pigliate a scheda di dati o un preventivu gratuitu

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi