Caratteristiche di mantenimentu di u manipulatore YASKAWA

Robot YASKAWA Modelli MS210/MS165/ES165D/ES165N/MA2010/MS165/MS-165/MH180/MS210/MH225 Caratteristiche di mantenimentu:

1. U funziunamentu di cuntrollu damping hè migliuratu, high speed, è a rigidità di u riduttore hè migliuratu, chì abbisogna lubrication high performance.

2. A velocità di rotazione RBT hè rapida, u battitu hè aumentatu in una certa misura, a forza di fatigue hè alta, u ciculu di mantenimentu hè scurciatu, l'assi 2 è 3 sò più stressati, è l'usura di u frenu di frenu hè relativamente alta.

3. U manipulatore hè miniaturizatu è pò esse cunfiguratu induve a densità di integrazione hè alta.U spaziu di operazione di mantenimentu hè strettu è implica u travagliu sopra à 2 metri in l'aria.U persunale di mantenimentu hà bisognu di pianificazione efficace è capacità di custruzzione sicura.

4. In u mantenimentu di u manipulatore, a quantità di iniezione di grassu hè grande, l'intensità di u travagliu hè relativamente grande, è u tempu di mantenimentu hè longu.

5. Saldatura attellu polvara, slag saldatura, pulizia è mantenimentu bisognu di arnesi prufessiunali vacuuming.

Punti chjave di mantenimentu di u bracciu meccanicu:

1. L'ispezione di forza di fatigue di u mutore, l'ispezione di u statu di l'aumentu di a temperatura di u mutore, l'ispezione di u statu di a serratura di u mutore, l'ispezione di l'interfaccia di u cable di cunnessione di u mutore, l'ispezione di a storia di i difetti di u mutore.

2. Sustituzione di l'oliu lubrificante di riduttore di bracciu meccanicu, rimpiazzamentu è supplementu di oliu lubrificante di cuscinetti à rulli, è rimpiazzamentu è supplementu di oliu lubrificante di cilindru di equilibriu.

3. Verificate a fuga d'oliu di u sigellu sicretu di ogni decelerazione di l'arbulu, è verificate u statutu di u sigillu di u cuscinettu di cilindru di equilibriu.

4. Sistema di cuntrollu di salvezza di dati.

5. Verificate a tensione di a bateria di u codificatore manipulatore.

6. Verificate l'usura di u cable d'utilizatore è u pacchettu di pipeline di u manipulatore.

Shanghai JIesheng hè stata impegnata in l'affari di robot prufessiunale per 11 anni, cù una squadra matura, u robot sussegwente hà bisognu di mantenimentu pò cuntattà a nostra cumpagnia.

15


Tempu di Postu: Nov-09-2022

Pigliate a scheda di dati o un preventivu gratuitu

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi