Sistema di taglio laser 3D Yaskawa

U sistema di taglio laser 3D sviluppatu da Shanghai Jiesheng Robot Company hè adattatu per taglià metalli cum'è cilindru, raccordi di pipa è cusì.Alta efficienza, risparmiu d'energia, riduce assai u costu di u travagliu.

9

À mezu à elli, Yaskawa 6-assi verticale multi-joint robot AR1730 hè aduttatu, chì hà u più altu rendiment di velocità di u listessu livellu.

Ci sò parechje caratteristiche notevuli:

1. A prima qualità mobile, vitezza è torque permissibile di l'arbulu di u polsu di u listessu livellu, per ottene una capacità di super manipulazione.Migliurendu u cuntrollu di l'accelerazione è a decelerazione, u tempu di l'accelerazione è a decelerazione pò esse ridutta à u limitu senza cunfidendu a postura.U pesu pò esse 25Kg, pò purtà ogetti pisanti, doppiu attellu.Stu sistema hè dotatu di una testa di taglio laser cù funzione seguita.Testa di taglio laser di a macchina, rail di scorrimentu di seguimentu, mutore di seguitu, staffa di flange, etc., u pesu tutale di l'uttellu hè di circa 22Kg.À questu tempu, u robot Anchuan AR1730 mostra cumplettamente a so capacità di super manipulazione, è hè sempre stabile in u casu di tagliu à alta velocità.

2. Attraversu a struttura di bracciu cavu magre, riduce in modu efficace l'interferenza.A struttura di u bracciu cavu pò esse integrata in u cable per riduce a limitazione di u muvimentu causata da l'interferenza di u cable, è a articulazione slender è a struttura di u bracciu curvatu hè aduttatu per riduce l'interferenza cù l'equipaggiu circundante.Questa funzione hè benefica per u travagliu cumplessu di l'insignamentu in situ.

3. Eccellente struttura di polsu resistente à l'ambiente, u livellu di prutezzione di u polsu hè IP67.Funziona in modu stabile ancu in cattivi cundizioni di travagliu in situ.

10

Testa di taglio laser 3D cù a seguente funzione, secondu a cuerenza di u travagliu ùn hè micca bonu, deformazione è aumentu automaticu o diminuzione per assicurà a stabilità di u taglio.


Tempu di Postu: Nov-09-2022

Pigliate a scheda di dati o un preventivu gratuitu

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi