Shanghai Jiesheng, squadra di vendita di robot Yaskawa di prima classe premiata, squadra di mantenimentu di robot Yaskawa, è pruduttore d'equipaggiu perifericu di robot.

L'8 di maghju di u 2020, Yaskawa Electric (China) Co., Ltd. Dipartimentu di Gestione di l'Automobile Xiangyuan Ministru, Dipartimentu di Serviziu Post-vendita Suda Chief Section, Dipartimentu di Gestione di Automobile Zhou Hui, un gruppu di 4 persone hà visitatu Shanghai Jiesheng Robot Co., Ltd. Sede di Hongqiao hà participatu à a Lettera d'Autorizazione di Vendita di Robot Yaskawa è a Cerimonia di Marcatura di Certificazione di u Serviziu Post-vendita, u Direttore Generale di Shanghai Jiesheng Robot Chen Lijie è u Direttore Generale di Yaskawa Electric Motors Xiangyuan anu realizatu scambii approfonditi nantu à u mercatu di vendita di robot per u prossimu trimestre, è Suda Sezione di u dipartimentu di u serviziu dopu à a vendita U capu hà righjuntu un bonu cunsensu per guarantiscia megliu u serviziu dopu di robots.U successu firmatu sta volta furnisce una forte guaranzia per a cooperazione profonda trà i dui partiti è pone una basa solida per Shanghai Jiesheng Robot Co., Ltd. per vende è serve megliu i robots è i prudutti Yaskawa.

1111

certificate

1
22

Mantenimentu di ogni ghjornu èl'ispezione di i robot Yaskawa

5

Risoluzione di prublemi di robot Yaskawa:

Quandu u robot Yaskawa ùn pò micca travaglià nurmale, s'ellu ci hè un signalu d'alarma da u robot stessu, l'operatore pò riferite à u metudu di manipolazione in u manuale d'istruzzioni secondu u codice di alarme specificu nantu à u pannellu d'insignamentu.Riavvia dopu avè eliminatu l'alarma.

Dopu un fallimentu di l'energia istantanea di u robot Yaskawa riprende l'alimentazione, prima verificate se a pressione di l'aria hè abbastanza.Se a pressione di l'aria righjunghji 5MPa, u robot pò esse attivatu.À questu tempu, s'ellu ci hè ancu un tubu nantu à a ventosa di u robot, u tubu deve esse chjappu secondu u metudu di operazione manuale, è u robot deve esse insignatu à l'origine è poi accende.

Se u robot industriale hà una pipa aspirata nantu à a ventosa, prima mova manualmente u robot in una pusizioni adattata per mette a pipa è poi insignà u robot à l'origine prima di inizià.U metudu per liberà u vacuum hè di prima chjude a valvula di vacuum (OUT#1OFF), è dopu apre a valvula di colpu (OUT#20N).Se u codice d'errore 0380 o 5040 apparisce dopu a mancanza di energia o a produzzione hè riavviata dopu chì a putenza hè attivata, seguitate i passi sottu per riparà:

1. Turn on u servo power

2. Press TEACH

3. Press CUSTOMER

4. Press F3 (SPECPT)

5. Press F1 (PSN CHG)

6. Press ENABLE

7. Press MODIFY

8. Press ENTER

9. Press F4 (VERIFICARE)

Mantenimentu è inspezione ogni ghjornu di i robot Yaskawa

L'ispezione quotidiana di i robots hè assai impurtante.Solu cumpiendu sti travaglii à tempu, u robot pò travaglià bè.


Tempu di Postu: Dec-15-2020

Pigliate a scheda di dati o un preventivu gratuitu

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi