Sistema di visione robotica

A visione di a macchina hè una tecnulugia chì hè largamente usata in a fabricazione è in altre industrie.Pò esse usatu per assicurà a qualità di u produttu, cuntrollà u prucessu di pruduzzione, sensu l'ambiente, etc. Sistema di visione di a macchina hè basatu nantu à a tecnulugia di visione di a macchina per a macchina o a linea di produzzione automatica per stabilisce un sistema di visione.A visione di a macchina hè quantificabile è adattabile à l'ambiente.

6

Per u manipulatore di robot industriale o "apre" un paru d'ochji, a visione di a machina li furnisce sistemi di calculu sofisticati è un sistema di trasfurmazioni, pò simulà l'imaghjini visuali biologichi è u metudu di trasfurmazioni di l'infurmazioni, in modu chì u robot hè più cum'è l'esseri umani, è a flessibilità per eseguisce operazioni, ricunniscenza, paraguni è schema di trattamentu, generà eseguisce struzzioni, poi finisce una volta tutte e operazioni.

7

Sistema di visione di robot in a rilevazione industriale di sistema di visione senza cuntattu, rilevazione d'alta velocità, navigazione precisa di robot, posizionamentu è registrazione, forte capacità anti-interferenza è altri vantaghji eccezziunali, cusì chì a tecnulugia di visione robotica hè stata largamente usata, hà rializatu. enormi benefici ecunomichi è suciali.L'applicazioni includenu semiconduttori, fabricazioni automobilistiche, cumpunenti elettronichi è equipaghji, industria alimentaria, acciaio, medicina, è più.

8


Tempu di Postu: Nov-09-2022

Pigliate a scheda di dati o un preventivu gratuitu

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi