Integratore di robot industriale - 【Shanghai Jiesheng Robot】Invitatu à visità a nova fabbrica di Yaskawa Electric Headquarters in Giappone

Yaskawa Industrial Robots, fundata in u 1915, hè una cumpagnia di robot industriale cù una storia seculare.Hà una quota di mercatu assai alta in u mercatu globale è hè una di e quattru famiglie maiò di robot industriali.

Yaskawa produce circa 20 000 robots ogni annu è hà stallatu più di 300 000 robots industriali in u mondu.Puderanu rimpiazzà u travagliu manuale per compie parechje operazioni rapidamente è precisamente.I robots sò principarmenti usati per a saldatura à l'arcu, a saldatura in puntu, a trasfurmazioni, l'assemblea è a pittura.

1

Cum'è l'agente di primu livellu di Yaskawa Robots in Cina, Shanghai Jiesheng Robot Co., Ltd. hè ancu l'unità designata di riparazione è mantenimentu di Yaskawa.Ghjoca un rolu pivotale in a prumuzione di l'affari in u mercatu cinese.À u listessu tempu, Jiesheng hà un prufessiunale U squadra di ingegneri altamente qualificati hà fattu grandi cuntributi à l'after-sales, mantenimentu, furmazione è mantenimentu di Yaskawa Robotics in Cina.

2

Ciò chì Yaskawa Yaskawa hà guidatu i visitori à visità sta volta hè l'ultima implementazione di a nova fabbrica per realizà l'IOT, chì usa AI (intelligenza artificiale) per realizà a visualizazione di a pruduzzione è l'operazione di l'equipaggiu.Fornite soluzioni novi basate nantu à a gestione di dati digitale per migliuràefficienza di u travagliu è produtividade.

3

Duranti sta visita è u scambiu, a squadra tecnica di Shanghai Jiesheng Robot Co., Ltd. è u staffu tecnicu di Yaskawa Electric hà realizatu discussioni è scambii approfonditi.L'intelligenza artificiale è l'automatizazione industriale sò i prossimi strumenti tecnologichi per aiutà e cumpagnie à migliurà l'efficienza di u travagliu è a produtividade.

4

Jiesheng hà da piglià a guida in l'apprendimentu è cumminendu stu successu tecnologicu di punta per aiutà megliu l'imprese à custruisce fabbriche intelligenti in saldatura, manipulazione, palletizazione, spruzzatura è altri aspetti.Diventate un fornitore di servizii di integrazione di robot industriali più prufessiunale è di alta qualità.


Tempu di Postu: 04-Jan-2021

Pigliate a scheda di dati o un preventivu gratuitu

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi