Custruzzione di u sistema di prutezzione di saldatura Yaskawa Machine

1. Robot Yaskawa: U robot Yaskawa hè u trasportatore di torch di saldatura o strumentu di travagliu, chì ponu realizà a pusizione di saldatura, a postura di saldatura è a trajectoria di saldatura necessaria da a saldatura à l'arcu.

2. L'equipaggiu funziunale: l'equipaggiu funziunale si riferisce à tutti i tipi di alimentazione di saldatura è tutti l'equipaggiu ausiliarii ligati à l'alimentazione di saldatura, chì riflette a funzione di u sistema.

3. Equipamentu di pusizioni ausiliarii: L'equipaggiu di pusizioni ausiliarii si riferisce à l'equipaggiu utilizatu per pusà u robot o l'attrezzatura per ottene a megliu postura di torch di saldatura è a pusizione necessaria da a saldatura.

4. Fixture: l'attrezzatura hè l'equipaggiu chjave per ottene u posizionamentu di u travagliu.

5. Equipamentu di cuntrollu elettricu: Equipamentu di cuntrollu elettricu hè u centru di cuntrollu di u funziunamentu di u sistema è a guaranzia di u funziunamentu normale di u sistema.

6. Sicurezza è basa di u sistema: A sicurezza di u sistema è a basa si riferiscenu à a barra di sicurezza, a prutezzione di l'arcu, a sicurità di l'equipaggiu è l'equipaggiu di assicurazione di salvezza di u persunale.

6

Solu quandu sò cunnessi in un sanu organicu pò esse chjamatu un sistema di travagliu cumpletu.Ogni considerazione unilaterale è indipendente pò purtà à u fallimentu di l'integrazione di u sistema.Shanghai Jiesheng Welding Technology Co., LTD.(JSR) hè un integratore di sistema di robot prufessiunale cù parechji anni di sperienza d'integrazione ricca è squadra tecnica prufessiunale per sviluppà è integrà diverse stazioni di travagliu di saldatura per gruppi di clienti.


Tempu di Postu: Nov-09-2022

Pigliate a scheda di dati o un preventivu gratuitu

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi