Composizione è caratteristiche di u sistema di saldatura laser robot

U sistema di saldatura laser di robot hè cumpostu di robot di saldatura, macchina di alimentazione di filu, scatula di cuntrollu di macchina di alimentazione di filu, cisterna d'acqua, emettitore laser, testa laser, cù una flessibilità assai alta, pò compie u trasfurmazioni di pezzi cumplessi, è ponu adattà à a situazione cambiante di u pezzu di travagliu.U sistema laser pò usà una lenti saldata, una lente tagliata, una lenti saldata scannata o ancu un cladding laser, chì hè magneticamente accoppiatu per chì e diverse lenti ponu esse cambiate rapidamente trà l'altri.

U sistema di saldatura laser robot hè largamente utilizatu in a fabricazione di l'automobile, ingegneria, industria elettronica, aerospaziale, custruzzione municipale è altri campi.L'utilizatori sceglienu u prucessu secondu i so pezzi di travagliu quandu utilizanu.

Caratteristiche di u sistema di saldatura laser:

1. Alta precisione di saldatura.U spot laser di a saldatura laser robotica hè chjuca, a zona affettata da u calore hè chjuca in u travagliu di saldatura, per diverse saldature, u fasciu laser pò assicurà a qualità di a saldatura, a pezza di travagliu ùn hè micca faciule per pruduce deformazioni, crepe è altri difetti di saldatura, piscina di saldatura laser pò purificà u metallu di saldatura, a pruprietà miccanica di a saldatura hè equivalenti o megliu à u metallu di basa.U sistema visuale pò esse equipatu per realizà un posizionamentu precisu prima di saldatura.

2. Improve efficienza saldatura.Una saldatura laser robotica pò ottene una produzzione ininterrotta dopu à l'iniziu, se l'utilizatore capisce a linea di produzzione di saldatura laser, cumpresa a carica è scaricamentu di pezzi, paletizazione, manipolazione è altre azzioni, pò rimpiazzà 3 à 4 robots di saldatura di resistenza, se l'usu pienu di saldatura laser. tecnulugia, pò rializà a pruduzzione intelligente di tutta a linea di produzzione, migliurà l'efficienza di saldatura.

3. Forte versatilità è estensibilità,si pò purtà differente mudelli di robots secondu à i bisogni, à scuntrà i bisogni di differente precisione è carica.Ùn ci hè micca bisognu di u materiale di u travagliu, pò esse saldatu diversi materiali, cum'è l'aluminiu, l'azzaru di carbonu, l'acciaio inox, etc.

4. Adatta per a saldatura di piastra fina, Saldatura laser hè di fonde i materiali di saldatura attraversu u laser, ma u laser hè un cortu piastra in saldatura in prufundità.Ùn hè micca chì a saldatura profonda laser ùn hè micca pussibule, hè chì costa troppu.A saldatura à l'arcu di l'argonu hè più benefiziu se a penetrazione profonda hè necessaria per saldare materiali assai grossi.

Shanghai Jiesheng si focalizeghja nantu à u sistema di saldatura laser robot, hà una sperienza ricca, per furnisce i clienti solu suluzione persunalizata.

Composizione è caratteristiche di u sistema di saldatura laser robot


Tempu di post: 21-mar-2023

Pigliate a scheda di dati o un preventivu gratuitu

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi