Cumu sceglie u posizionatore in una suluzione di automatizazione di saldatura robotizzata

Recentemente, un amicu cliente di JSR hà persunalizatu un prughjettu di serbatoiu à pressione di saldatura robotizzata. I pezzi di u cliente anu diverse specifiche è ci sò parechje parti da saldà. Quandu si cuncepisce una suluzione integrata automatizata, hè necessariu cunfirmà se u cliente face saldatura sequenziale o saldatura à punti è poi usa cumpletamente u robot. Da fà. Durante questu periodu, aghju scupertu ch'ellu avia dubbi nantu à a scelta di u pusizionatore, cusì JSR l'hà presentatu brevemente à tutti.

Posizionatore verticale à doppia stazione à asse singolo e testata e contropunta

Posizionatore verticale à trè assi VS

https://www.sh-jsr.com/robotic-weldiing-case/

In a stazione di travagliu di saldatura robotizzata, u posizionatore verticale di testata è di coda à doppia stazione à un asse è u posizionatore verticale di testata à trè assi sò dui apparecchi di posizionamentu cumuni, è anu i so vantaghji in diversi scenarii d'applicazione.

Eccu i so scenarii d'applicazione è i paragoni:

Posizionatore di testa è di telaio di coda à doppia stazione à un asse:

Hè adattatu per scenarii induve a pezza deve esse rotata è posizionata durante u prucessu di saldatura. Per esempiu, in a linea di pruduzzione di saldatura di carrozzerie, duie pezze ponu esse installate in duie stazioni à u listessu tempu, è a rotazione è u posizionamentu di e pezze ponu esse ottenuti per mezu di un posizionatore di testa è di contropunta à un solu asse, migliurendu cusì l'efficienza di a pruduzzione.

https://youtube.com/shorts/JPn-iKsRvj0

Posizionatore verticale à trè assi:

Ideale per scenarii di saldatura cumplessi chì richiedenu a rotazione è u ribaltamentu di i pezzi in parechje direzzione. Per esempiu, in l'industria aerospaziale, hè necessaria una saldatura cumplessa di fusoliere d'aeromobili. U posizionatore verticale à trè assi pò realizà a rotazione multiassiale è u ribaltamentu di u pezzu in e direzzione urizzuntale è verticale per risponde à i bisogni di saldatura à diversi anguli.

https://youtu.be/v065VoPALf8

Paragone di vantaghji:

Posizionatore di testa è di telaio di coda à doppia stazione à un asse:

  • Struttura simplice, faciule da operà è mantene.
  • Dui pezzi ponu esse trattati à u listessu tempu per migliurà l'efficienza di a pruduzzione.
  • Adattu per alcuni travaglii di saldatura più simplici, cum'è pezzi chì necessitanu un unicu asse di rotazione.
  • U prezzu hè più economicu chè u pusizionatore verticale à trè assi.
  • A saldatura hè alternata trà e stazioni di manca è di diritta. Quandu si salda in una stazione, i travagliadori anu bisognu di caricà è scaricà materiali da l'altra parte.

Posizionatore verticale à trè assi:

  • Pò realizà a rotazione è u flipping multiassiali è hè adattatu per travaglii di saldatura cumplessi.
  • Durante a saldatura robotizzata, i travagliadori anu solu bisognu di cumpletà u caricamentu è u scaricamentu di i pezzi da una parte.
  • Fornisce più flessibilità è precisione di pusizionamentu, chì pò risponde à i requisiti di diversi anguli di saldatura.
  • Adattu per pezzi cù esigenze di saldatura è precisione elevate.

In riassuntu, a scelta di un posizionatore adattatu dipende da i requisiti specifici di u compitu di saldatura, cumpresi fattori cum'è a cumplessità di a pezza, l'angulu di saldatura, l'efficienza di a pruduzzione è i requisiti di qualità di saldatura.


Data di publicazione: 20 di ferraghju 2024

Uttene a scheda tecnica o un preventivu gratuitu

Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu